در رسانه| رشد ۲۴۰ درصدی بودجه سازمان در سه سال گذشته

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حدود ۷.۹ میلیون نفر زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی هستند، گفت: در سه سال خدمت دولت شهید جمهور ۲۴۰ درصد بودجه سازمان رشد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور که این دیدار در محل دفتر امام جمعه اتفاق افتاد ضمن قدردانی از خدمات بهزیستی به جامعه هدف با ذکر این مطلب که خدمت به ولی‌نعمتان یک توفیق است و جای شکر و سپاس دارد، اظهار داشت: ما هر جا که فرصت‌ خدمت برایمان ایجاد شد اگر خوب استفاده کرده باشیم قدردان نعمت شدیم و  اگر خوب استفاده نکردیم، نعمت از ما سلب شده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه سختی‌های که محرومان کشیده‌اند و می‌کشند باید در برخورد با چنین افرادی مهربانانه برخورد کرد، افزود: یکی از ابتکارات خوبی که نظام جمهوری اسلامی انجام داد تشکیل  دستگاه‌های حمایتی بود.
وی با بیان اینکه  با توجه به پیشرفت‌های که در حوزه سلامت شاهد آن هستیم امید به زندگی، طول عمر انسان‌ها را افزایش داده است، افزود:  باید تقویت، مهارت آموزی و خودکفا کردن مددجویان بهزیستی بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد.
در ادامه این دیدار علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه  خرسندم که در محضر نماینده ولی فقیه در استان زنجان هستم، اظهار داشت: امروز زنجان ۲۹ استانی است در یک ماه گذشته توفیق داشتم که حضور پیدا کنم و تا مشکلات و مسایل جامعه هدف در استان‌ و همین‌طور دستاوردهای همکارانم را در بهزیستی استان زنجان را از نزدیک ببینم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در سه سال خدمت دولت شهید جمهور یک پیشرفت و همبستگی در این سازمان رخ داد و یک جهش جدی و ماهوی در بودجه این سازمان اتفاق افتاد، گفت: شخصا برای من حضور در میدان خیلی مهم است و به برکت خون شهدا و نیز روحیه جهادی که مدیرکل بهزیستی استان دارد یک گره‌گشایی‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از مددجویان بهزیستی این استان انجام شده است.

کد خبر 115201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد